Let op, geen toegang voor auto's tot de Julianalaan vanaf het Emmaplein!

De winkel

Onze winkel aan de Julianalaan 27 te Bilthoven.

Openingsuren: dinsdag, woensdag en donderdag 14-17, zaterdag 13-16

Etalage november 2014

Emmaus Bilthoven is gevestigd aan de Julianalaan 27 te Bilthoven en beschikt over een viertal verkoopruimtes voor onder andere meubelen, bric en brac, boeken en schilderijen en een afdeling voor kinderkleding en speelgoed.

Bij bric-a-brac is onder andere aardewerk, glaswerk, bestek en keuken- benodigdheden te vinden alsmede luxe kleding zoals avondjurken, rokken, herenkostuums, riemen, e.d. De meubelafdeling bestaat behalve uit meubels ook uit electrische apparaten, audio-apparatuur, lampen, cd’s, dvd’s, video’s en wand- versieringen. Op de kledingafdeling is ook een deel schoenen, kinderkleding en gordijnen, lakens, enz. aanwezig. De boekenafdeling bevat alle soorten boeken, tijdschriften, kaarten e.d.

De winkel is op vier middagen per week geopend voor de verkoop. Op maandag en vrijdagmiddag is er geen verkoop, wel op dinsdag-, woensdag-, donderdag- en zaterdagmiddag.

De overige dagen en ochtenden zijn de vrijwilligers bezig met het sorteren en repareren van spullen die de bewoners van Bilthoven en omstreken dagelijks inleveren en die vaak nog zeer bruikbaar zijn. Ook kunnen grotere objecten zoals meubels, mits in redelijke staat, bij de mensen thuis opgehaald worden.